Ψηφιακο Μαρκετινγκ

General

Course Contents

  1. Εισαγωγή στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
  2. Διαδικτυακή Παρουσία και το ταξίδι του Πελάτη
  3. Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης και παράγοντες On-page SEO
  4. Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης και παράγοντες Off-page SEO
  5. Online Διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης (Google Ads Search Network)
  6. Online Διαφήμιση στο Display Network
  7. Στρατηγική και τεχνικές E-mail Μάρκετινγκ
  8. Στρατηγική και τεχνικές Mobile Μάρκετινγκ
  9. Τεχνητή Νοημοσύνη & προγραμματιστικό Μάρκετινγκ
  10. Μάρκετινγκ Κοινωνικών Μέσων στο Facebook και Linkedin
  11. Ιογενές Μάρκετινγκ στο Instagram και TikTok
  12. Αναλυτική Ψηφιακού Μάρκετινγκ
  13. Παρουσιάσεις Εργασιών – Συμπεράσματα

Educational Goals

Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τον φοιτητή στις βασικές έννοιες …

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση:

  • Να αναλύει την…
  • Να περιγράφει τις…
  • Να κατανοεί το…
  • Να συγκρίνει τα…

Recommended Bibliography

  • Μάρω Βλαχοπούλου (2019), ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Από τη θεωρία στην πράξη, Εκδοτικός Οίκος Rosili, Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 86053196
  • Dave Chaffey, Fiona Ellis (2024), ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Έκδοση: 8η, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕ, ISBN: 9789606455018, Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 122075016
  • Tracy L. Tuten (2024), Αρχές Μάρκετινγκ στην Ψηφιακή Εποχή, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ, Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 133026296