Ψηφιακο Μαρκετινγκ
General
- Code: 666
- Semester: 6th
- Study Level: Undergraduate
- Course type: Special Background
- Teaching and exams language: Ελληνικά
- The course is offered to Erasmus students
- ECTS Units: 5
- Course homepage: https://elearning.cm.ihu.gr/course/view.php?id=1187
- Coordinator: Kydros Dimitrios
Course Contents
- Εισαγωγή στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Διαδικτυακή Παρουσία και το ταξίδι του Πελάτη
- Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης και παράγοντες On-page SEO
- Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης και παράγοντες Off-page SEO
- Online Διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης (Google Ads Search Network)
- Online Διαφήμιση στο Display Network
- Στρατηγική και τεχνικές E-mail Μάρκετινγκ
- Στρατηγική και τεχνικές Mobile Μάρκετινγκ
- Τεχνητή Νοημοσύνη & προγραμματιστικό Μάρκετινγκ
- Μάρκετινγκ Κοινωνικών Μέσων στο Facebook και Linkedin
- Ιογενές Μάρκετινγκ στο Instagram και TikTok
- Αναλυτική Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Παρουσιάσεις Εργασιών – Συμπεράσματα
Educational Goals
Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τον φοιτητή στις βασικές έννοιες …
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση:
- Να αναλύει την…
- Να περιγράφει τις…
- Να κατανοεί το…
- Να συγκρίνει τα…
Recommended Bibliography
- Μάρω Βλαχοπούλου (2019), ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Από τη θεωρία στην πράξη, Εκδοτικός Οίκος Rosili, Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 86053196
- Dave Chaffey, Fiona Ellis (2024), ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Έκδοση: 8η, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕ, ISBN: 9789606455018, Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 122075016
- Tracy L. Tuten (2024), Αρχές Μάρκετινγκ στην Ψηφιακή Εποχή, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ, Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 133026296
